FAQ

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da biste se registrovali, morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jedinstvenu šifru, te označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na www.bth.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

BRAĆA MUĆKE d.o.o. će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na BRAĆA MUĆKE d.o.o. shopu?

BRAĆA MUĆKE d.o.o. vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u centralnom magacinu na adresi Binjezevo 207, Hadžići 71240.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?

Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojavit će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i pojavit će se nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?

Prilikom prijema pošiljke, poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine, također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Šta je Internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice www.bth.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Pružate li podršku i uživo preko chata?

Da, pružamo. BRAĆA MUĆKE d.o.o. ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku.

Dostavljate li robu izvan Hadžića?

Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?

Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata, e-mail adrese: kontakt@bth.ba ili na broj telefona +387 62 503 100.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave, u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom "Zaboravili ste šifru?". Kada kliknete na njega, otvorit će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo unesete svoju e-mail adresu, i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?

Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom, možete nam se javiti na online chatu, e-mail adrese: kontakt@bth.ba ili na broj telefona +387 62 503 100.

Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?

Artikle je moguće vratiti jedino u centralnom magacinu na adresi Binjezevo 207, Hadžići 71240 ili poslati putem brze pošte, u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.

Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?

Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem www.bth.ba blokira takve uplate.

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?

U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na broj telefona +387 62 503 100.

Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?

Možete nam se obratiti na stranici www.bth.ba putem online chata, na mail info@bth.ba ili na broj telefona +387 62 503 100.

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?

Možete nam se obratiti na stranici www.bth.ba putem online chata, na mail info@bth.ba ili na broj telefona +387 62 503 100. Također se možete obratiti davaocu garancije naznačenom na garantnom listu.

Da li artikli koje želim kupiti sa stranice www.bth.ba a dodajem ih u korpu i iz BRAĆA MUĆKE d.o.o. i BRAĆA MUĆKE d.o.o. marketa dolaze zajedno ili moram praviti odvojene narudžbe?

Koji god artikal želite da kupite sa stranice www.bth.ba ide u jednu jedinstvenu korpu, tako da ne morate praviti odvojene narudžbe.

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?

Svi podaci su potrebni kako bismo mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena kako bismo vas mogli kontaktirati.

Košarica
Prijava

Nemate račun?

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našoj web stranici. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.